Terug
Gepubliceerd op 06/11/2023

Besluitenlijst  Vast bureau

vr 27/10/2023 - 13:30 Schepenzaal
  • Goedkeuren verslag vorige vergadering

    • Goedkeuren verslag vorige vergadering

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vorige vergadering wordt goedgekeurd.

    • Vaststellen definitieve agenda raad voor maatschappelijk welzijn

      Goedgekeurd

      De agendapunten die worden voorgelegd aan de raad voor maatschappelijk welzijn van 6 november 2023 worden vastgesteld.

  • IZ-Personeel

    • A-punt

      • Overeenkomst overdracht personeel - OFP Prolocus

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de overeenkomst overdracht personeel - OFP Prolocus goed.

      • Aanstelling van een tijdelijk onderhoudsmedewerker (schoonmaak) (E1-E3) met voltijdse prestaties

        Goedgekeurd

        Een tijdelijk contractueel personeelslid in de functie van medewerker onderhoud (E1-E3) met voltijdse prestaties wordt aangesteld.

  • Financiën

    • A-punt

      • Lijsten aanrekeningen - goedkeuren

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de lijsten van aanrekeningen goed.

      • Lijsten bestelbonnen - goedkeuren

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de lijst van bestelbonnen goed.

  • WZC-Directie

    • A-punt

      • Terugvorderen uitgaven voor het doorsturen van post naar de contactpersoon van de bewoner.

        Goedgekeurd

        Het Vast Bureau geeft toestemming om uitgaven voor het doorsturen van post voor de bewoners naar de contactpersonen, terug te vorderen via de bewonersfacturatie vanaf 1 januari 2024.

Namens Vast bureau,

Veerle Goethals
Algemeen directeur

Lieve Van Lancker
Wd. voorzitter van het vast bureau